Varukorg

0 st. 0,00 kr

My Cart -

0 st.
Alla kategorier

Fri frakt gäller för köpbelopp på minst 625 kr om du väljer DHL Service Point som leverantör och att hämta ut försändelsen på DHL Service Point utlämningsställe.

Vid köpbelopp för under 625 kr, eller om du väljer hemkörning, tillkommer en kostnad enligt följande:

  • Upphämtning på DHL Service Point (kostnadsfritt vid köpbelopp för minst 625 kr) 0,00 kr iki 0-20 kg.
  • Hemleverans med DHL 189,00 kr 0-20 kg.
  • Leverans till adressen med BRING - 189,00 kr 20-30 kg.
  • Pallleverans till önskad adress med HRX 0,00 kr. 31+ kg.
  • Upphämtning hos DHL Service Point utlämningsställe 59 kr (upp till 20 kg) om köpeskillingen är under 625 kr.

Vi kan endast slutföra beställningar där det totala beloppet överstiger 250 kr.

DHL Express möjliggör snabb paketleverans. Genom att välja detta leveranssätt får du leverans till dörren med DHL på 1-2 arbetsdagar. Du kan välja DHL Express för ordrar som överstiger 300 kr. Fraktavgiften beror på försändelsens vikt:

Du bör göra din beställning en vardag före kl 15 om du vill ha varan inom den leveranstid som angivits. Om du beställer senare än kl 15 (eller under en helg) levereras varan på angiven leveranstid närmast följande arbetsdag. Normal leveranstid är 1-6 dagar.

  • Om du beställer mer än en vara, sker leveransen inom den längsta tid som angivits. Om du föredrar det, kan vi leverera varorna separat, men då måste du betala för varje leverans.
  • Om du valt hemkörning kommer varubudet att kontakta dig inom angiven leveranstid om han/hon inte kan hitta din adress.
  • Om varorna inte kan levereras inom angiven tid kommer vi omedelbart att kontakta dig om detta och informera dig om när de kan bli levererade.
  • Alla försändelser är välpackade i antingen bruna pappkartonger eller svart packfilm. Det hör inte till det vanliga, men ibland händer det att varor skadas under transporten. Om du upptäcker någon skada på paketet, eller om du ser att det öppnats under transporten, skall du inte ta emot paketet utan tydligt nämna orsaken för leveransföretaget, och fylla i deras reklamationsformulär. Efter det ber vi dig att kontakta oss så snabbt som möjligt.
    Om du av någon anledning inte hade möjlighet att vägra at ta emot en försändelse som är tydligt skadad eller varit öppnad, bör du låta bli att packa upp den utan istället ta bilder på paketet. Se till att alla skador är väl synliga på bilderna och sänd dem till vår kundsupport ([email protected]) så snart som möjligt. Öppna inte paketet utan invänta våra instruktioner om ytterligare steg.

 

Leverantörer som vi anlitar:
DHL Sweden
Telefon: 0771-345 345
Kontakta DHL Express kundservice online
Öppettider: Mån - Fre 07.00-19.00
GLS Logistik
Telefon: 020-23 22 21

Öppettider: Mån - Fre 08.00-18.00
 


 


              Upphämtning hos DHL Service Point utlämningsställe 59 kr (upp till 20 kg) om köpeskillingen är under 625 kr.